Wdrożenie platformy eZamawiający

Wychodząc naprzeciw zmianom dotyczącym elektronizacji zamówień publicznych została uruchomiona Platforma eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych zapytań ofertowych i postępowań przetargowych. Cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujących zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.


Dostęp do platformy dla Wykonawców jest bezpłatny i znajduje się pod adresem: https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/

Jak to wygląda w praktyce:

  • Na stronie postępowania będą zamieszczone wszystkie niezbędne informacje dotyczące danego zamówienia
  • Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
  • Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie,
  • W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty ważnym podpisem elektronicznym kwalifikowanym, epuapem lub e-dowodem osobistym w zależności od postępowania.

Aby składać oferty muszą Państwo jako Wykonawcy założyć konto na https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/


Jedyną rzeczą, jaką potrzebujecie Państwo do składania ofert to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome oraz ważny podpis elektroniczny.


W przypadku pytań technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta +48 22 257 22 22 lub +48 22 257 22 23 (pn-pt od 8.00 do 17.00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.


Jesteśmy przekonani, że ta nowa forma współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.

Szanowni Państwo
Platforma eZamawiający to kompleksowe wsparcie udzielania i realizacji zamówień publicznych dla administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego oraz przedsiębiorstw podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych. Wszystko w jednym narzędziu, bezpiecznie, zgodnie z przepisami z wykorzystaniem nowoczesnych mechanizmów wspierających wybór Wykonawcy.
Zapraszam Państwa do zapoznania się z funkcjonalnością narzędzia, regulacjami i procedurami procesu zakupowego, a przed wszystkim do zakładania kont na Elektronicznej Platformie Zakupowej dla potencjalnych Wykonawców dostaw, usług lub robót budowlanych oraz do uczestnictwa w przyszłych postępowaniach o udzielnie zamówienia publicznego z wykorzystaniem platformy.
Wicestarosta Kamieński Joanna Piwińska